No Roczek z Misiem / On First birthday with a Teddy

Hej kochani!
Jak tam mija Wam dzień?
Mój bardzo dobrze w towarzystwie takich oto słodziaków.
Śliczna kolekcja stempelków digi do wydrukowania. Idealnie pasuje do różnego rodzaju prac o tematyce dziecięcej. 
Ja zrobiłam dwie karteczki. Karteczki dla małych solenizantów na roczek.
Wersja z misiem niebieskim dla chłopca.
I wersja z misiem różowym - dla dziewczynki.
Stempelki wydrukowałam kilka razy, a dokładnie razy cztery.
Cały jako bazę, potem wycięłam samego misia, następnie główkę, 
na końcu oczka i kokardkę w wersji dla dziewczynki.
Przykleiłam jeden na drugi, warstwowo za pomocą pianki dystansującej i otrzymałam taki 3D effekt.
Tu z bliska, warstwowe niedźwiadki.
Oto te piękne grafiki, które kupicie oczywiście na Etsy:
Dziękuję za wizytę i mam nadzieję, że spodobają się Wam te urocze misie i sami zrobicie piękny projekt z ich użyciem.
Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

3 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka